Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Německá burza zakončuje obchodování v červeném
04.06. 17:56 Fio - USA: Průmyslové objednávky v dubnu vzrostly o 0,7 % při očekávání růstu o 0,6 %
04.06. 16:15 Fio - USA: Nové pracovní pozice JOLTs v dubnu dosáhly 8059 tis. při očekávání 8355 tis.
04.06. 16:13 Fio - Americká burza otevírá v červeném
04.06. 16:03 Fio - Americké futures kontrakty v červeném
04.06. 14:54 Fio