Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Americké akcie uzavřely nejlepší týden roku růstem
26.04. 22:07 Fio - V závěru týdne DAX připsal 1,39 %
26.04. 17:53 Fio - Photon Energy: Sadif Investment Analytics zvyšuje cílovou cenu na 7,012 PLN a doporučení na "hold"
26.04. 17:19 Fio - Gazprom podal žalobu na ČEZ, ZSE a OMV
26.04. 16:39 Fio - USA: Index spotřebitelské důvěry University of Michigan podle konečných dat v dubnu na 77,2 b.
26.04. 16:26 Fio