Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Frankfurtská burza zakončila na červené nule
14.05. 17:50 Fio - Americké akcie se drží na začátku obchodování na kladné nule
14.05. 16:02 Fio - USA: Index výrobních cen v dubnu meziročně vzrostl o 2,2 % v souladu s očekáváním trhu
14.05. 15:07 Fio - Zámořské futures kontrakty oscilují kolem nuly
14.05. 15:04 Fio - USA: Optimismus malých firem NFIB v dubnu na 89,7 b. při očekávání 88,2 b.
14.05. 14:58 Fio