Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- American Express reportuje výsledky za 1Q 2024, zisk na akci vzrostl meziročně o 39 %
19.04. 16:53 Fio - Pražská burza v závěru týdne na kladné nule
19.04. 16:26 Fio - Procter & Gamble v 1Q zvýšil zisk zdražováním
19.04. 15:20 Fio - Výsledky Intuitive Surgical za 1Q překonaly očekávání analytiků
19.04. 13:34 Fio - Netflix za první kvartál získal 9,33 milionu nových předplatitelů
19.04. 10:51 Fio