Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Denní report - středa 24.04.2024
24.04. 22:17 Fio - Boeing spálil za 1Q méně hotovosti, než analytici čekali
24.04. 17:29 Fio - Pražská burza ve středu v poklesu
24.04. 17:01 Fio - Čísla za 2Q provozovatele sítě elektronických plateb VISA potěšila analytiky
24.04. 14:59 Fio - Tesla reportovala dle analytiků lepší čísla za 1Q, než se trh obával
24.04. 12:48 Fio