Výdaje na reklamu napřesrok možná klesnou
Podle mediální agentury OMD z důvodu finanční krize poklesnou čisté výdaje na reklamu v ČR v roce 2009 v krajní variantě o 2,3 %. Výdaje na TV reklamu ale dle OMD porostou či budou alespoň stagnovat. U internetu jako nejdynamičtějšího média výdaje mají vzrůst o 14 %. TV reklama vykazuje oproti ostatním médiím určitou odolnost (jde o nejefektivnější prostředek pro zacílení většinové populace).
Poslední zprávy
- Trh končí v zeleném
18.09. 22:00 Fio - Trh pozitivně naladěn po včerejším vyjádření FEDu
18.09. 18:58 Fio - Colt oznámil záměr uspořádat valnou hromadu mimo zasedání (tzv. per rollam)
18.09. 17:34 Fio - Denní report - čtvrtek 18.09.2025
18.09. 16:57 Fio - Pražská burza ve čtvrtek rostla
18.09. 16:31 Fio