Pestrá duha cílů pro CME s novým odstínem: V býčí gen věří ING (+ př. dop.)
Televizní hrubé reklamní výdaje v ČR za prvních devět měsíců tohoto roku podle TNS Media Inteligence meziročně vzrostly o 6,9 % na 19,9 mld. Kč, za celý rok pak klesly meziročně o 3,2 % na 42 mld. Kč. "Dle dřívějších odhadů čisté výdaje do TV reklamy (příjmy, které TV reálně obdrží po zahrnutí slev, bonusů a barterů) však dle Asociace reklamních agentur za celý rok poklesnou...
Na CME vyděláte přes 10 %, říká ING, čtěte na iPOINT: http://ipoint.financninoviny.cz/pestra-duha-cilu-pro-cme-dostava-dalsi-odstin-v-byci-gen-veri-ing-prehled-doporuceni.html
Poslední zprávy
- Boeing spálil za 1Q méně hotovosti, než analytici čekali
24.04. 17:29 Fio - Pražská burza ve středu v poklesu
24.04. 17:01 Fio - Čísla za 2Q provozovatele sítě elektronických plateb VISA potěšila analytiky
24.04. 14:59 Fio - Tesla reportovala dle analytiků lepší čísla za 1Q, než se trh obával
24.04. 12:48 Fio - Akciový výhled
24.04. 08:57 Fio