Pestrá duha cílů pro CME s novým odstínem: V býčí gen věří ING (+ př. dop.)
Televizní hrubé reklamní výdaje v ČR za prvních devět měsíců tohoto roku podle TNS Media Inteligence meziročně vzrostly o 6,9 % na 19,9 mld. Kč, za celý rok pak klesly meziročně o 3,2 % na 42 mld. Kč. "Dle dřívějších odhadů čisté výdaje do TV reklamy (příjmy, které TV reálně obdrží po zahrnutí slev, bonusů a barterů) však dle Asociace reklamních agentur za celý rok poklesnou...
Na CME vyděláte přes 10 %, říká ING, čtěte na iPOINT: http://ipoint.financninoviny.cz/pestra-duha-cilu-pro-cme-dostava-dalsi-odstin-v-byci-gen-veri-ing-prehled-doporuceni.html
Poslední zprávy
- Lockheed Martin reportoval výsledky za 1Q a potvrdil výhled na rok 2024
23.04. 17:44 Fio - Pražská burza navyšovala zisky
23.04. 16:32 Fio - PepsiCo za 1Q těžilo z mezinárodního segmentu
23.04. 15:40 Fio - Robustní prodeje nákladních aut GM za 1Q zastínil pokles prodejů v Číně
23.04. 14:07 Fio - Projekce hospodaření Moneta Money Bank za 1Q 2024
23.04. 12:32 Fio