Pestrá duha cílů pro CME s novým odstínem: V býčí gen věří ING (+ př. dop.)
Televizní hrubé reklamní výdaje v ČR za prvních devět měsíců tohoto roku podle TNS Media Inteligence meziročně vzrostly o 6,9 % na 19,9 mld. Kč, za celý rok pak klesly meziročně o 3,2 % na 42 mld. Kč. "Dle dřívějších odhadů čisté výdaje do TV reklamy (příjmy, které TV reálně obdrží po zahrnutí slev, bonusů a barterů) však dle Asociace reklamních agentur za celý rok poklesnou...
Na CME vyděláte přes 10 %, říká ING, čtěte na iPOINT: http://ipoint.financninoviny.cz/pestra-duha-cilu-pro-cme-dostava-dalsi-odstin-v-byci-gen-veri-ing-prehled-doporuceni.html
Poslední zprávy
- Pražská burza mírně posílila
15.07. 16:34 Fio - JPMorgan reportoval za 2Q, pozitivně překvapily výnosy z tradingu a z poplatků ze správy aktiv
15.07. 15:52 Fio - BlackRock ve 2Q zklamal investory čistým přítokem aktiv
15.07. 15:44 Fio - Wells Fargo reportovalo za 2Q, banka snížila celoroční výhled čistých úrokových výnosů
15.07. 14:30 Fio - Akciový výhled
15.07. 09:01 Fio