Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- USA: Nové žádosti o podporu v nezaměstnanosti k 20. dubnu klesly na 207 tis. při očekávání 215 tis.
25.04. 14:57 Fio - USA: Velkoobchodní zásoby v březnu dle předběžných dat klesly o 0,4 % při očekávání růstu o 0,3 %
25.04. 14:57 Fio - USA: Růst HDP za 1Q dle předběžných dat mezikvartálně na 1,6 % při očekávání 2,5 %
25.04. 14:56 Fio - Zámořské futures v záporných číslech
25.04. 14:53 Fio - Vývoj cen komodit: Měď (+1,79 %), pšenice (+1,02 %)
25.04. 13:45 Fio