Zvýšené reklamní náklady snížily zisk Pumy, akcie přesto strmě rostou
Puma AG (PUM), druhý největší výrobce sportovního zboží v Evropě, oznámil pokles zisku ve 3Q o -5,2% kvůli vyšším nákladům na reklamu a vývoj. Čistý zisk poklesl na 87,1mil. EUR z 91,9mil. EUR v minulém roce. Výsledek překonal průměrné odhady 81,8mil. EUR a potěšil tak investory. Puma vynaložila vyšší reklamní náklady, aby zvýšila svůj profil a dosáhla na nové skupiny zákazníků. Akcie na pozitivní výsledky reagují růstem o 3,33% na 288,6EUR.
Poslední zprávy
- Americké futures kontrakty na akciové indexy před otevřením burz v zeleném
26.04. 14:50 Fio - USA: Osobní příjem v březnu vzrostl o 0,5 % v souladu s očekáváním
26.04. 14:47 Fio - Vývoj cen komodit: Zemní plyn (-1,91 %), měď (+1,25 %), stříbro +0,74 %
26.04. 13:56 Fio - Vývoj měnových párů: GBP/CZK 29,36
26.04. 13:55 Fio - Eurozóna: Peněžní zásoba M3 v březnu meziročně vzrostla o 0,9 % při očekávaném 0,6% růstu
26.04. 11:51 Fio