ČESKÝ TELECOM: PANOVE!!!!
To si děláš srandu. Pokud by to šlo, tak už je Kobos dávno vykoupený. Koupit dnes mužeš, ale na účtě je budeš mít až v úterý bez nároku na divi.
reagovatzobrazit vlákno7.9. 2007 10:26|bubla
To si děláš srandu. Pokud by to šlo, tak už je Kobos dávno vykoupený. Koupit dnes mužeš, ale na účtě je budeš mít až v úterý bez nároku na divi.
reagovatzobrazit vlákno24.8. 2007 12:55|bubla
Milda. To jedeš trochu brzo. Burčák už sice je, ale Znojemský vinobraní tu máme 14-15.9. To zas bude našrot minimálně 60 tisíc lidí. Mňam už se těším.
reagovatzobrazit vlákno18.7. 2007 9:42|bubla
Větřní/Jeden z největších domácích výrobců tiskových a balicích papírů, akciová společnost Jihočeské papírny Větřní, zvýšil loni provozní výnosy o 8,5 procenta na 1,7 miliardy korun.
reagovatzobrazit vlákno17.7. 2007 13:52|bubla
Ten obchod se uspokojil sice na vícekrát, ale šlo to z poptávky, takže s jednoho pokynu a tím i za jedny poplatky. Spíš se to dost prodražilo těm co tak malé množství prodávali.
reagovatzobrazit vlákno13.7. 2007 10:21|bubla
Na více než dvojnásobek z loňských 500 na nejméně 1100 vozů chce letos zvýšit prodej letňanský výrobce nákladních aut Avia. Pomoci mu k tomu má i návrat na slovenský trh, kde s ním včera podepsalo 11 nových obchodníků smlouvu o oficiálním dealerství a servisu značky Avia Ashok Leyland na Slovensku.
Podle generálního ředitele automobilky Tomáše Navrátila se tak Avia vrací na svůj významný trh, který chce považovat za domácí. ""V příštích šesti měsících na Slovensku prodáme 100 našich nákladních vozů a věříme, že zájem slovenských zákazníků se bude dále zvyšovat,"" uvedl Navrátil.
Avia Ashok Leyland se tak kromě úsilí o obnovení silného postavení na českém trhu začala prioritně věnovat zahraniční expanzi, aby mohly být splněny cíle prodeje. Export již obnovila do Británie, v červenci zahájí vývoz do Španělska a posiluje se její dealerská síť v Maďarsku a dalších středoevropských zemích.
Ve střednědobém horizontu chce Avia Ashok Leyland jako prémiová značka jejího indického vlastníka expandovat na vyspělé trhy EU, do východní Evropy a na odbytiště mateřské firmy v Asii. V roce 2010 chce firma prodat celkem 10 000 lehkých a středně těžkých nákladních automobilů.
Nejkritičtější byl pro Avii rok 2004. Podnik - tehdy ještě v rukou zkrachovalé jihokorejské automobilky Daewoo - zastavil výrobu a hrozil jí krach. Indové koupili výrobu nákladních aut loni.
reagovatzobrazit vlákno12.7. 2007 10:09|bubla
Když k tomu přidáme zakázky pro Slovensko a Indii, vypadá to na slušný výtah.
Společnost Walter Engines a.s se sídlem v Praze se zabývá výrobou a opravami leteckých motorů a výrobou vysoce přesných dílů pro letecký průmysl. Zákazníky společnosti jsou velké letecké firmy, včetně Rolls-Royce, SNECMA, ITP a Smiths Aerospace. Turbovrtulové motory Walter M601 jsou montovány do více než 30 typů letadel a celková aktivní flotila motorů v provozu po celém světě přesahuje 1 500 jednotek. Divize OEM společnosti AVIA, se sídlem v komplexu Avia Park v Praze – Letňanech, zahrnuje obrobnu a nástrojárnu, dodává komponenty a služby zákazníkům z řad automobilového, dopravního a leteckého průmyslu. Po fúzi podniky plánují v letošním roce odbyt ve výši 800 mil. Kč (38 mil. USD) a 530 zaměstnanců. Všechny provozy budou do června 2008 přemístěny do renovovaných prostor v Praze Letňanech.
„Investujeme do společnosti, která má, jak věříme, provozní kapacity a výkonnost pro to, aby se stala platformou pro konsolidaci a růst v oblasti leteckého průmyslu. Bezprostředně po začlenění divize OEM společnosti Avia začne společnost Walter aktivně vyhledávat příležitosti k dalším akvizicím,“ řekl Michael Saran, generální ředitel skupiny Odien Group a předseda představenstva společnosti AVIA, a.s.
„Odien jako silný finanční investor výrazně zlepší naše možnosti přístupu k dalšímu kapitálu. Abychom byli schopni reagovat na poptávku na trhu, musíme zvýšit naši výrobní kapacitu. Spojení společností Walter Engines a Avia OEM by nám měla pomoci dosáhnout vyšší produktivity v rámci konsolidované skupiny,“ prohlásil Michal Černý, předseda představenstva FF Invest a.s. a Walter Engines a.s.
reagovatzobrazit vlákno11.7. 2007 10:57|bubla
to TATUL: Chi chi...Dobrý pokus. Nestihl si nakoupit? Stačí se podívat na graf koncem léta. Prozradím ti, že přesná cena 1 akcie vylezla až na 170,10 a tam se to zlomilo. Pro tvou lepší informovanost, šlo to nahoru díky tehdejším informacím(indové) a poptávka byla slušná cca 8-11 000 ks a co se týká současného růstu, tak je tu za posledního asi půl roku pár skvělých novinek týkajících se AVIE, ale ty ať si každý zjistí a vyhodnotí po svém. Nikomu nic necpu, ale můj názor je, že AVIA nám ještě ukáže.
reagovatzobrazit vlákno11.7. 2007 9:44|bubla
Tady se pořád jen debatuje, že JIP už-teď-za chvíli poletí na horu a mezi tím vám ujíždí BAAAVIA. Ta se s tím vůbec nemaže. Na podzim když se takhle urvala skončila na 170 a teď? Jestli to takhle půjde dál, tak za chvíli dožene i BAATATRU. To bude pánové jízda........
reagovatzobrazit vlákno26.6. 2007 14:20|bubla
Nestraš, venku je ještě světlo :o)))))))))
reagovatzobrazit vlákno20.6. 2007 12:34|bubla
Výkazy jsou známé již několik měsíců a z cenou dolů to nehnulo. A teď to bez příčiny vystřelilo nahoru, objemi jako prase...... Proč asi ? Něco je ve vzduchu a 26.6. se to provalí. Ještě, že jsem neprodal
reagovatzobrazit vlákno20.6. 2007 11:06|bubla
Proslíchá se, že JIP dostali nějakou velkou zakázku, ale zatím se to tají. Máte někdo bližší informace?
reagovatzobrazit vlákno15.6. 2007 13:09|bubla
Ještě tu mám asi 14 000 kousků, po 46ti ti je nechám.
reagovatzobrazit vlákno18.5. 2007 12:59|bubla
Vím, ještě je čas, ale chci mít jasno. Prodej akcií do 6 měsíců se daní, ale jak je to ze strátovími obchody? Dají se také nějakým způsobem odepsat a snížit tím základ daně? Podnikám sice v jiném oboru, ale loňský příjem z akcií mi brutálně zvedl základ daně a bylo mi řečeno, že strátové obchody započíst nejdou. Tak jak to tedy je? Máte někdo přehled? Díky
reagovatzobrazit vlákno12.1. 2007 11:53|bubla
Žádné nové info. Není kam zpěchat, není důvod k nákupu na 160ti. Až si těch pár nedočkavců nakoupí, půjde to ještě níž.
reagovatzobrazit vlákno21.12. 2006 14:02|bubla
To má ten maník pravdu-zítra jich tam bude o pár tisíc kousků víc, protože teď by to koupil jen blázen. Bublina splaskává. -:))
reagovatzobrazit vlákno20.12. 2006 14:14|bubla
Petem: Tvá odpověď mne nepřekvapuje, protože když kouknu na tvé dnešní příspěvky, tak je hned jasné, že si nestih prodat a sež v tom namočenej až po uši, co? Přiznej barvu.
reagovatzobrazit vlákno20.12. 2006 13:59|bubla
Tak kam odpoledne? Budou vánoce, pár dnů volna-vůbec bych se nedivil, kdyby to tam někdo pořádně nasypal. Přijde zálivka ke 150, co vi na to?
reagovatzobrazit vlákno14.12. 2006 16:28|bubla
Co tomu dnes říkáte??? Zobchodováno téměř 17 000 ks a s kurzem to téměř nehlo. Armádní zakázka je známá víc jak rok a její schválení potvrzeno před cca půl rokem. Je ještě nějaké jiné info, které by mohlo být impulzem k tak masivnímu zájmu o akcie ???
reagovatzobrazit vlákno14.12. 2006 15:44|bubla
Je hezké, že všichni souhlasíte, ale proč teda nevyzobnete z nabídky pár stovek kousků ??? Ostatní se pak z nabídky stáhnou a za pár dní jsme přes 1000. Pomoh bych, ale momentálně nemám žádné volné prostředky.
reagovatzobrazit vlákno14.12. 2006 9:23|bubla
Slušné obchody po ránu. Ví někdo nové info? Co bylo na VH?
reagovatzobrazit vlákno1.1. 1970 1:00|
Euforie pokračuje, rizika rostou
Kam až prezident může zajít
Komerční článek
Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) dál nepodepisuje kontrakty na nové projekty. K realizaci...
Místopředsedkyně ANO Alena Schillerová v pořadu Otázky Václava Moravce kritizovala, že v...
V návrhu rozpočtu Státního fondu dopravní infrastruktury (SFDI) na příští rok nejsou...
Copyright © 2025. Všechna práva vyhrazena.
Zdroje dat: Burza cenných papírů Praha, a.s., RM-SYSTÉM, česká burza cenných papírů a.s., NASDAQ, NYSE, XETRA, WSE a CME/CBOT. Data ze zahraničí jsou zpožděna o 20 minut. Pro nepřihlášené jsou zpožděny i kurzy z BCPP, a to o 15 min.